Vårt flexibla ärendehanteringssystem: SSM Ärendehantering
Vill du få ordning på dina ärenden? Gå från kaos till ordning på två dagar.
Vårt ärendehanteringssystem SSM hjälper dig att skapa ordning i vilken ärendehanteringsprocess som helst, oavsett om det rör sig om t.ex. hantering av ansökningar, helpdesk, kundtjänst, reklamationer eller frågor från butiker/återförsäljare. På bara ett par dagar är systemet färdigkonfigurerat och klart att användas. Det är dessutom ett system att växa i, eftersom ett oändligt antal ärendehanteringsprocesser kan samsas i samma system men ändå ha olika användare, statuskedjor, klassificeringar, webportaler osv, osv. Börja gärna med en process och om ni är nöjda, rullar ni ut SSM till fler delar av företaget
Köp inte grisen i säcken! Vi hjälper er gärna att komma i gång med en av era ärendehanteringsprocesser så att ni kan provköra SSM Ärendehantering i lugn och ro. Ni betalar sedan bara om ni är nöjda och vill fortsätta använda SSM.
Eftersom SSM innehåller persondata, innefattas er användning av SSM av General Data Protection Regulation (GDPR), som träder i kraft i maj 2018. Ni bör därför se över era rutiner kring hur ni använder SSM när ni implementerar systemet – något vi gärna hjälper till med. SSM innehåller en hel del färdig funktionalitet för att stödja de nya GDPR-reglerna, och tack vare att systemet är så öppet och lätt att förändra/konfigurera, kan ni dessutom enkelt anpassa det till just era GDPR-behov.
Kontakta Magnus Backlund för att boka ett möte!
E-postadress | Telefonnummer |
---|---|
[email protected] | 070-236 90 03 |
Mer om SSM Ärendehantering
Några av fördelarna med SSM Ärendehantering
- Kraftfullt och skalbart – obegränsat antal processer med olika användare, kategoriseringar, statuskedjor, mailboxar, parameterfält, statistik m.fl.
- Enkelt och kompatibelt – inga förkunskaper krävs, lätt att integrera med andra system.
- Säkert och pålitligt – säker datahantering. Grunden Remedy ARS används av fler än 10 000 kunder världen över.
- Automatiserat och tidsbesparande – med hjälp av regelmotorn sätter man upp regler för vem eller vilken grupp som ska få vilka typer av ärenden, oavsett om de kommer in via mail eller web.
- Högre servicegrad tack vare effektivare arbetssätt och ökad kontroll över ärendena.
SSM Ärendehantering i korthet
- Bygger på BMC Remedy ARS standardprogramvara.
- Molntjänst – ingen installation krävs.
- Mycket konkurrenskraftigt pris – fast avgift per användare och år.
- Nöjd-kund-garanti – provkör innan köp.
- Marknadens mest mångsidiga applikation för ärendehantering.