100 års erfarenhet av BMC Remedy ARS och BMC ITSM
BMC Remedy ITSM – IT Service Management
Remedy IT Service Management är en applikation som BMC själva har tagit fram, baserat på Remedy ARS-plattformen.Vi har konsulter med stor kompetens inom ITSM och ITIL-området, som kan hjälpa er att implementera eller konfigurera ert ITSM-system. Här kommer våra djupa Remedy ARS-kunskaper väl till pass, eftersom våra ITSM-konsulter enkelt kan se “bakom kulisserna” för att lättare förstå vad som händer och även göra förändringar. Alla våra konsulter är dessutom ITIL-cetifierade.
Vi har arbetat inom en rad Remedy ITSM-områden, bl.a.
- MyIT
- SmartIT
- Change Management
- Service Management
- Incident Management
- Release Management
- Asset Management
- Problem Management
- CMDB
- Atrium Integrator (Spoon)
- Service Request Management (SRM)
- Automatisering
- En mängd olika integrationer till ITSM och andra typer av anpassningar
Utmärkande för Blå Tornets tjänster
- Alla anställda har minst tio års erfarenhet av Remedy ARS och BMC Remedy ITSM
- Tack vare vår breda kompetens kan vi erbjuda mycket snabb utvecklingstid och bra kommunikation med användarna.
- Nöjd-kund-garanti ingår i allt vi gör. Vi tror passionerat på att varje kunds förväntningar ska överträffas. Ingen kund ska någonsin känna sig missnöjd med något vi på Blå Tornet har levererat..
- Vi nöjer oss inte med att bara leverera det förväntade, utan applicerar alltid vår gedigna erfarenhet från tidigare uppdrag för att föreslå förbättringar
Oavsett om det gäller Remedy ARS-konsulting eller ITSM-konsulting är vi alla passionerade problemlösare som sätter stort värde på att överträffa dina förväntningar. Du blir nöjd med oss! Det bästa beviset för detta är att alla våra kunder kan användas som referenser.