BMC Remedy ARS

Har ni växt ur gamla program eller kan inte ansluta nya användare? Söker ni ett verktyg med obegränsad skalbarhet och flexibilitet? Är det viktigt att ni själva ska kunna anpassa applikationen löpande efter nya förutsättningar? Vill ni ha ett verktyg som är så enkelt att använda, att det räcker med en veckas utbildning?

Remedy Action Request System är en mycket rymlig verktygslåda för att enkelt skapa applikationer som stödjer i princip vilken process- eller databasapplikation som helst. Vilka processer vill ni hantera effektivare?

Utveckla vad du vill med BMC Remedy ARS

  • Administrera och hantera kliniska tester.
  • Lagra inloggningsuppgifter till kundsystem, om man ger support till flera kunder och behöver logga in – för dem som har rättighet.
  • Kursadministration – för att hålla reda på anmälningar, fakturering och betalning.
  • Säljstöd – kunder, kontakter och säljcase.
  • Fastighetsskötsel – rapportering av trasiga lampor, läckande kranar osv.
  • Hålla reda på reservdelar och service för lastbilar världen över

Kontakta Magnus Backlund för att boka ett möte!

E-postadressTelefonnummer
magnus.backlund@blatornet.se070-236 90 03

Mer om BMC Remedy ARS

Beskrivning

Fördelar med BMC Remedy ARS

  • En av världens mest stabila och skalbara utvecklingsplattformar.
  • Utveckla vilken typ av processtöd eller databasapplikation som helst på ett par dagar.
  • Ingen kodvana krävs. Efter en veckas utbildning är användaren redo att börja utveckla!
  • Plattformsuppdatering görs på en dag och påverkar inte egenutvecklade applikationer.
  • Kostnadseffektiv eftersom många olika applikationer kan dela data i en och samma plattform.

BMC Remedy ARS i korthet

  • Nöjd-kund-garanti – provkör innan köp
  • Kan köras som molntjänst – logga in och börja utveckla. Plattform och första användaren är gratis!
  • Kan installeras lokalt på er server och koppla till egen databas.
  • Används av tiotusentals företag över hela världen – Ericsson, Rikspolisstyrelsen, Capgemini, Fujitsu och NASA för att nämna några.
Produktfakta
  • Remedy hanterar alltifrån ett fåtal användare upp till tiotusentals samtidiga användare.
  • Mycket goda möjligheter att integrera med andra system, t.ex. via webservices.
  • Att utveckla applikationer i Remedy påminner till viss del om att utveckla i MS Access. Alla likheter slutar dock där, eftersom Remedy har en helt annan kapacitet att hantera många användare på ett robust sätt än Access.
  • Tänd eller släck funktionalitet i inmatningsbilder baserat på vad användaren registrerar i ett fält.
  • Trigga olika typer av händelser, t.ex. eskalationsmail, baserat på tidsintervall eller vid fasta tidpunkter.
  • Webgränssnittet skapas automatiskt när applikationen tas fram. Plugga bara in Remedy-formuläret i en existerande kund- eller användarportal så är det klart att köra.

Läs mer

Egenutvecklat eller standardsystem?

”Ska vi utveckla ett eget system eller ska vi köpa ett standardsystem?” Det…

Vilken företagstyp är ni?

Det mindre företaget eller avdelningen Här passar vår färdigkonfigurerade…

Ärendehanteringsprocessens fyra steg

Genom att använda SSM kommer ni att kunna höja nivån för…